3r Mercat de Recanvi a Valls

Aquest dimarts dia 20 de novembre, els nens i nenes de la comunitat dels grans han participat en el 3r Mercat de Recanvi a Valls. Aquesta activitat està emmarcada dins la Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2018 amb l’objectiu de generar sensibilitat envers la prevenció, la reutilització i el reciclatge dels residus.

Cada nen/a  ha portat fins a 4 objectes que ja no volien (jocs i joguines, roba, material escolar o material esportiu) per tal d’intercanviar-los per objectes d’altres nens i nenes de les escoles de Valls.

Un dels objectius de l’activitat és sensibilitzar els escolars sobre la possibilitat de reutilitzar molts dels objectes que guardem a casa i que ja no utilitzem, allargant així la vida útil dels objectes i, sobretot, compartir-los amb altres nens i nenes.