Material escolar

REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

L’escola participa al projecte per a la reutilització de llibres.
Aquest projecte es basa en l’ús compartit dels llibres.
Consisteix en rebre a inici de curs tots els llibres de text i, en acabar, les famílies els cedeixen tots al centre per tal que la promoció següent en pugui fer ús.
Les famílies que hi participen només han d’adquirir els llibres i materials que s’han d’anar renovant.
L’AMPA de l’escola hi participa molt directament adquirint i distribuint els llibres necessaris de cada curs.
En el cas que no desitgeu participar d’aquest projecte haureu de comprar tots els llibres de text i us haureu de posar en contacte amb el Centre per tal de recollir el llistat complert de llibres i materials.

Aquí teniu l’enllaç per poder consultar els llibres i materials del curs escolar 2022-23.

Libres text i material 2023-24

QUOTA MATERIAL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
Ara que ja hem fet les reunions d’inici de curs i tothom està degudament informat, us recordem que ja podeu anar pagant la quota voluntària de material comunitari per tal que els vostres fills i filles puguin realitzar l’activitat escolar amb normalitat.
Si alguna familia vol fer l’ingrés al banc, pot passar per secretaria que li donarem les instruccions a seguir (recordeu que en aquest cas s’haurà de pagar 1 € de més per tal de cobrir les despeses de gestió del banc).

MATERIAL ESCOLAR