PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-22

Període: del 15 al 24 de març de 2021

Sol·licitud: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

Novetats:

• A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper.

• No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.

• Hi ha dos tipus de sol·licitud:

1. Electrònica: cal identificació digital

1. Suport informàtic: sense identificació digital

Què em cal per omplir la sol·licitud?

Hi ha dues opcions:

1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil, us expliquem com:

Cal complir els requisits següents:

• Ser major de 16 anys

• Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta de residència comunitària

• Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte

• Targeta sanitària per la teva identificació

Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de com fer-ho.

1. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm. d’Identificació d’alumne i omplir el formulari, a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc), juntament amb la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.

*Respecte al núm. d’Identificació d’alumne (RALC): per alumnes no escolaritzats a Catalunya o per als alumnes de P3 a l’hora de fer la sol·licitud cal deixar el camp en blanc.

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.

Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu posar-vos en contacte telefònic amb el centre que escolliu inscriure el vostre fill o filla en primera opció, en horari d’oficina, i us ajudaran a complimentar el procés.

Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés de preinscripció a la pàgina web

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.

• El codi de centre del nostre centre és 25003755, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.

• Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

EL NOSTRE BLOC

Si voleu veure totes les coses que fem a la nostra escola i com treballem … visiteu el nostre bloc!

L’adreça és la següent:
blocs.xtec.cat/escolaribagorana/