REFLEXIÓ SOBRE LES COLÒNIES 5è B

Quan vam arribar a la casa de colònies, vam esmorzar fruita i ens vam instal•lar a les habitacions. A continuació, ens van ensenyar un vídeo i vam anar a jugar fins que ens van avisar per dinar.

Després de dinar vam anar a perxar. Es tractava d’anar en una barca per dins dels canals del Delta de l’Ebre. Ens ho vam passar molt bé, però va ser mes difícil del que pensàvem. Quan vam tornar a la casa de colònies, ens vam anar a banyar a la piscina. Més tard, ens vam dutxar i, quan vam acabar de sopar, vam anar a fer una gimcana amb els nens i nenes de 5é i 6é. Alguns també vam veure la Champions.

Al dia següent, ens vam preparar i vam estar esperant l’autobús perquè ens portés a fer piragüisme a una llacuna. El piragüisme va ser molt divertit perquè vam trobar diferents tipus d’animals aquàtics.
En arribar a la casa de colònies, ens vam tornar a banyar i per la nit, després de sopar, vam anar a una sala a ballar i a fer un karaoke.

L’últim dia, vam anar de creuer pel Delta de l’Ebre i vam arribar fins a la desembocadura del Mediterrani. A la tornada, vam anar a visitar les dunes i, tot seguit, vam dinar en un restaurant. Finalment, ens vam acomiadar dels monitors i vam marxar.

Aquestes colònies del 2018 han estat inoblidables!