Fem teatre!

El passat 30 d’abril els alumnes de P5 i 3r de la nostra escola, van representar per tots els seus companys i familiars les obres de teatre que van presentar a la “41a Edició del festival de teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès”:
“Màgic Circus” P5
“Un viatge somiat” 3r
Des de l’escola, volem donar les gràcies a totes les famílies que ens han ajudat en la preparació de decorats i vestuari, a la Marina Vilardell que ens ha assessorat i especialment, volem reconèixer el treball realitzat pels alumnes, tant per la seva representació a sobre de l’escenari, com en la creació de l’argument i diàleg de l’obra.

FELICITATS A TOTS PER LA VOSTRA FEINA!!!

Aquí teniu unes quantes fotos:
teatre 2018-19

Hem d’agrair a l’Esteban Bravo Defant que gràcies a ell us podem publicar els vídeos i algunes fotografies de les dues actuacions.
Aquí teniu els vídeos:
P5: