Els alumnes de 2n recomanen llibres als companys!

La classe de 2n ha iniciat una nova activitat que es durà a terme dins dels 30 minuts de lectura diària.

Aquesta activitat s’anomena “RECOMANEM LLIBRES” i forma part de la formació que estem desenvolupant l’escola des de l’any passat de l’impuls de la lectura. Aquesta formació té com a objectiu estratègic la millora de la competència lectora de tot l’alumnat.

L’activitat de “RECOMANEM LLIBRES” dona la possibilitat que els lectors implicats tinguin gèneres o temes de lectura preferits i se’ls dona un espai el qual tenen la possibilitat de parlar sobre les lectures i poder recomanar llibres a la resta de companys, d’aquesta manera afavorir l’acostament d’aquest llibre a altres companys.

Aquesta setmana dos alumnes de la classe ja han iniciat l’activitat de RECOMANARAR LLIBRES. Llibres que els hi han agradat i que els hi agradaria que la resta de companys poguessin llegir-los també.

Us deixem una mostra perquè la veieu!

2n Recomanem llibres