Descoberta de l’entorn

MATEMÀTIQUES:

Treballem conceptes de numeració, càlcul, raonament lògic, orientació espaial i temporal, estadística, entre molts d’altres. Ho fem de manera globalitzada a través de diferents activitats, propostes i materials.

infantil9infantil10infantil11

HORT:

Fa un parell d’anys vam engegar el projecte de l’hort urbà. Cada trimestre hi plantem llavors i ens encarreguem de regar-lo, de vigilar que no l’afectin possibles plagues i de recollir la collita.

Es tracta d’una proposta amb la qual aprenem molt i que engresca tant els alumnes com les mestres.

infantil12 infantil13

PROJECTE INTERDISCIPLINARI:

Cada any realitzem un projecte comú a les tres aules d’infantil. Un mateix tema que cada aula estudia segons els interessos dels seus alumnes.

A l’inici del projecte els nens i nenes redacten un índex de qüestions amb aspectes que volen saber del tema. Cada nen tria una pregunta per preparar-se a casa amb l’ajut de la família. Posteriorment l’explica a la resta de companys.

Cada cop ens agrada més aquesta metodologia! Per saber-ne més feu un cop d’ull als diferents blogs de les aules.

infantil14infantil15 infantil16infantil17

ACTIVITATS MANIPULATIVES:

També realitzem sessions d’experimentació, tallers de cuina un cop al mes i visites al laboratori de l’escola.

infantil18infantil19 infantil20

CONEIXEMENT DEL MÓN SOCIAL I CULTURAL:

Les sortides i les excursions, les unitats temàtiques treballades al llarg del curs i les celebracions de les festes pròpies de la nostra cultura ajuden als nostres alumnes a ampliar els coneixements que tenen sobre el seu entorn social i cultural.

infantil21infantil22infantil23infantil24