º PREINSCRIPCIÓ 24-25

Estimades famílies

En primer lloc,donar-vos les gràcies per haver triat l’Escola Piaget com a la VOSTRA ESCOLA. Gràcies per voler formar part del nostre projecte educatiu i confiar en nosaltres per formar part de l’educació dels vostres fills i filles.

El procés de preinscripció s’activa i des del Departament d’Educació s’estableixen els calendaris següents:

• Educació Infantil (3-6 anys), Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.

Presentació de sol·licituds:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març

• Educació Secundària Obligatòria: del 8 al 20 de març

Matrícula:

· Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 20 al 28 de juny (*PER CONFIRMAR)

• Des del Departament d’Educació es promou a fer la sol·licitud de preinscripció de manera telemàtica. Detallem els passos a seguir:

1. Omplir la sol·licitud de preinscripció.  La trobareu al següent enllaç: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/. (Codi: 08011096) o a preinscripcio.gencat.cat

2. Guardar el resguard de la sol·licitud de preinscripció

3. Enviar a l’escola per correu electrònic la següent documentació:

1. Resguard de la sol·licitud de preinscripció

2. Documentació escanejada o fotografiada (en cas d’adjuntar fotografies dels documents assegureu-vos que tinguin bona qualitat)

4. Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.

5. DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet), o de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport si es tracta de persones estrangeres. Si es tracta de persones estrangeres comunitàries el document d’identitat del seu país d’origen.Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI o NIE, s’acredita amb el certificat o volant municipal de convivència.

• DNI de l’alumne/a en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.

1. Si s’escau, la documentació acreditativa dels criteris de prioritat (específics, generals i complementaris) que corresponguin per a cada ensenyament.

El correu de l’escola és: escola-piaget@xtec.cat. L’assumpte del correu ha de posar PREINS (de preinscripció), el nom i cognom del nen/a i el curs en el qual es matricula.

Per exemple: PREINSMariaGonzalezP3.

En cas que alguna família no pugui realitzar el tràmit de manera telemàtica, agrairem us poseu en contacte amb nosaltres, aquesta setmana, a través del telèfon 671 13 27 05 per tal de gestionar una trobada presencial a l’escola amb cita prèvia. Els passos a seguir seran els següents:

1. Posar-vos en contacte amb la persona responsable de l’escola per concertar una cita

2. Imprimir i omplir la sol·licitud de preinscripció amb lletra clara i majúscula

3. Preparar la documentació necessària (enumerada anteriorment)

4. Presentar tots els documents a l’escola de manera presencial el dia i hora acordats.

En aquest cas i seguint les recomanacions del Departament d’Educació i el de Salut només podrà venir una persona a fer la gestió, que haurà de portar mascareta,  haurà de portar els papers omplerts des de casa. Evidentment no podran acudir al centre persones de grups d’especial vulnerabilitat, en període de confinament o que presentin símptomes. En aquest cas podran autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació de manera presencial.

RECOMANACIONS IMPORTANTS:

* Recomanem no deixeu el tràmit per l’últim dia per tal de poder solucionar, si s’escau, possibles problemes.

RECORDEU:

* Només s’ha d’enviar per correu electrònic o lliurar en persona a l’escola que poseu en primera opció.

* En cas dels alumnes que ja han estat escolaritzats cal omplir el camp de número identificador de l’alumne. Els altres no.

Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través del telèfon 671 13 27 05 (telèfon o WhatsApp)

Escola Piaget