L’ESPERIT PIAGET

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

• Pel nostre ambient familiar i proper. Perquè la nostra proximitat ens permet un contacte permanent amb les famílies.
  • Per la vocació del nostre professorat. Per les ganes que posem en la nostra feina, pel treball diari i la qualitat del que fem.
  • Perquè tenim el millor equip amb un projecte molt engrescador.
  • Perquè fomentem l’expressió i la creativitat amb els nostres tallers de ràdio, cinema i teatre.
  • Perquè apostem per la convivència i la cohesió dels grups, compartint sortides i activitats com les colònies o el viatge de fi de curs a secundària.
  • Pel nostre ensenyament personalitzat. Perquè acompanyem l’alumne en el seu creixement personal i acadèmic.
  • Perquè eduquem en valors: fomentem l’esforç i la superació, l’autoconfiança, l’autocrítica, el respecte, la tolerància, la solidaritat…
  • Perquè som una escola dinàmica i activa. Evolucionem i estem en contacte amb la realitat del nostre entorn.
  • Perquè el nostre objectiu és formar ciutadans responsables i futurs professionals competents.
  • Per la importància que donem a les llengües estrangeres per a comunicar-nos en un món global.
  • I, sobretot, perquè estimem els nostres alumnes i els donem tot el nostre afecte!

A l’escola Piaget tenim molt clar que formem persones. L’educació en valors ha estat sempre un tret distintiu de la nostra escola, de la mà d’un ensenyament de qualitat. Portem més de 40 anys formant i educant els fills i les filles de les famílies del barri i més de 15 anys incorporant l’ensenyament de l’alemany en la nostra oferta.
Els bons resultats obtinguts pels nostres alumnes ens avalen.

Això som i això us oferim. Volem ser la vostra escola. Us hi esperem!