Serveis de menjador i acollida

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar la circular dels serveis de menjador i d’acollida. Hi ha novetats en relació al funcionament i al cobrament dels serveis. Per qualsevol aclariment podeu escriure un correu a secretaria@escolapiaget.cat o trucar a l’escola.

Us demanem que confirmeu l’assistència a través del mail de secretaria, adjuntant el full d’inscripció complimentat que teniu en aquest comunicat.

Recordeu que el dia 14 de setembre, primer dia de curs, no hi ha servei d’acollida. Recordeu que cal abonar el menjador de setembre aquests dies a secretaria o per transferència.

Moltes gràcies!

Escola Piaget

Nota informativa serveis

Fitxa inscripció menjador fix