Missatge inici 3r trimestre

Engeguem aquest tercer trimestre en unes circumstàncies excepcionals per a tothom, alumnes, famílies i Escola. Seguint les instruccions del Departament d’Educació, aquest tercer trimestre haurem de realitzar les classes de manera virtual. Sabem que això comporta un esforç i un neguit per a tots, però no tenim cap dubte que ens en sortirem amb èxit.

En aquests moments que estem vivint, ara més que mai, l’acció tutorial pren molta importància. L’equip de mestres ha estat coordinant-se i treballant de valent per tal d’oferir propostes assequibles i significatives per a tothom i és per això que la comunicació (via Alexia o correu electrònic o trucada si és necessària) és fonamental.

Preguem que estigueu alerta de noves comunicacions, com feu habitualment, i que doneu resposta als nostres comunicats, així com, que ens aneu fent comentaris amb el retorn de les activitats.

Tot plegat esdevé un gran repte que serem capaços d’assolir amb èxit si treballem plegats i posem tots el nostre gra de sorra perquè això rutlli.
Benvingut tercer trimestre… ENDAVANT!
???
#esperitpiaget
#passioperlescola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *