Declaració responsable COVID-19!!!

Benvolgudes famílies,

malgrat que també us arribarà per altres mitjans de comunicació de l’escola us pengem aquí la declaració responsable que TOTES LES FAMÍLIES DELS NOSTRES ALUMNES HAURAN D’HAVER RETORNAT ALS TUTORS CORRESPONENTS EMPLENADES I SIGNADES!

S’ha d’enviar per mitjans electrònics (comunicat o correu electrònic del tutor o tutora) escanejat (PDF) o fotografiat fins al dia 10 de setembre o, en cas necessari, s’haurà d’entregar en paper el primer dia de classe. És imprescindible haver-la presentat per accedir al centre!

Declaració responsable infantil i primària

Declaració responsable ESO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *