Activitats Pre-Nadal!

Malgrat totes les dificultats no hem volgut que els nostres alumnes es quedin sense viure una part de la màgia d’aquestes dates que s’apropen. A més, tampoc hem volgut oblidar la vessant solidària que sempre hem tingut i hem buscat la manera de col·laborar amb entitats com el Banc dels Aliments, la Xarxa de Suport del Carmel i la Marató de TV3 contra la COVID-19.

Hem organitzat, amb la fantàstica col·laboració de l’AFA de l’escola, recollides de donatius, recollida d’aliments, sortejos, pintacares o venda de polseres entre els alumnes… i tot COVID-FREE! També hem trobat una manera segura de viure experiències tradicionals com el Caga-Tió, la visita del Pare Noel i dels Reis o el concert de Nadal.

Aquí us deixem un recull d’imatges de totes aquestes activitats!

Vídeo sobre el malbaratament d’aliments fet per 1r d’ESO (campanya donatius Banc dels Aliments)

Imatges de les activitats nadalenques:

Imatges de la recollida de donatius i aliments:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *