BEQUES PER A L’ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA AMB SUPORT EDUCATIU

Us informem de la resolució de les beques per a l’alumnat amb necessitat específica amb suport educatiu. Hi ha alumnes que no surten en aquests llistats, donat que encara queden expedients per resoldre i aniran en una propera proposta.

Contra aquesta proposta de concessió/denegació, els interessats podran formular al·legacions davant dels Serveis Territorials del Departament d’Educació, fins al dia 26 de novembre del 2020, mitjançant el model que està penjat a la web d’Educació en l’apartat de Beques/Ajuts per a alumnes amb necessitats educatives especials/Formularis i documentació relacionada.

1. Formulari d’al.legacions
  2. Resolució DEFINITIVA de concessió d’ajuts (actualitzat 15/12/2020)
  3. Proposta de resolució concessió ajuts (Març 2021)
  4. Proposta de resolució de denegació d’ajuts (Març 2021)