Canvi climàtic!!

El projecte 22 dies en 22 peus ens van demanar investigar millor el canvi climàtic. Els xiquets i xiquetes de 5è i 6è van fer cadascú un discurs del que està passant al món i el que pot passar d’aquí uns anys.
HEM DE CANVIAR JA!… Llegeix més»

TALLER DE SABÓ AMB LA ROSER

Avui dia 9 de desembre ha vingut la Roser a fer-nos un taller de sabonets.
Els sabonets són en forma de floquet de neu, de glicerina transparent i blanca. A dins dels sabonets vam posar purpurina i un ninot de glicerina blanca. Ens… Llegeix més»

Tots tenim superpoders

A l’escola Montsagre hem col·laborat en la Fundació la Nineta dels Ulls que lluita contra la malaltia del retinoblastoma, un càncer d’ulls. Estem recaudant diners per a la gent que pateix aquesta malaltia i poder investigar-la millor.
Els xiquets i xiquetes de l’escola  han fet unes… Llegeix més»

Una muda de serpiente

LA SERPIENTE
La clase de 3º y 4º fuimos de excursión el día 29 de Octubre. Fuimos a comer castañas a la “BASSA DEL MUR” y por el camino encontramos una muda de serpiente. Después fuimos a comer castañas. Cuando terminamos  nos marchamos al colegio. Investigamos la… Llegeix més»

Finalitzem el Projecte STEAMcat

Aquest primer trimestre del curs 21-22 estem fent el tancament del programa STEAMcat. Tot i això, les STEAM ens acompanyen en el nostre dia a dia perquè han marcat el rumb del  Projecte Educatiu de l’Escola Montsagre.
Ara volem celebrar amb tota la comunitat educativa el… Llegeix més»