Portes Obertes març 2021

Els dissabtes dia 6 i 13 de març d’enguany farem les jornades de Portes obertes de l’escola.

Aquest any ens tocarà fer-ho d’una manera molt ordenada i planificada per garantir totes les mesures sanitàries necessàries i per poder donar cabuda a totes les famílies que hi esteu interessades.

Caldrà demanar cita prèvia per poder accedir a l’escola. Es faran tres torns que començaran a les 9h, a les 10h i a les 11h respectivament. La jornada durarà unes tres hores segons la següent estructura:

1a part

(50 minuts aproximadament)

Reunió informativa amb l’equip directiu

Al gimnàs de l’escola ja que és un espai molt gran i ben ventilat.

2a part

(45 minuts aproximadament)

Visita dels espais de Primària

Recorregut guiat per les instal·lacions de l’edifici de Primària acompanyats per mestres de l’escola que explicaran el funcionament d’aquesta etapa educativa.

Amb grups d’un màxim de 10 persones.

3a part

(45 minuts aproximadament)

Visita dels espais del Parvulari

Recorregut guiat per les instal·lacions de l’edifici del parvulari acompanyats per mestres de l’escola que explicaran el funcionament d’aquesta etapa educativa.

Amb grups d’un màxim de 10 persones.

Podeu demanar cita prèvia per venir a les Jornades de Portes obertes trucant per telèfon al 938800214.

Caldrà tenir en compte les següents indicacions:

• Les places són limitades i podem acollir un màxim de 2 adults per família. Els infants NO podran assistir a la jornada. Caldrà una inscripció per cada persona que s’inscrigui. A l’apartat d’observacions de l’aplicatiu cal indicar el nom de la vostra criatura (o criatures) i el curs que ha de fer el curs vinent. Aquest curs, de forma excepcional, només podrem acollir famílies i no ens serà possible atendre professionals de l’educació interessats en el nostre projecte.

CARTELL PORTES OBERTES

DÍPTIC PORTES OBERTES

VÍDEO DELS ESPAIS DE L’ESCOLA

MESURES HIGIÈNIQUES I SANITÀRIES QUE ES TINDRAN EN COMPTE

Es prendrà la temperatura a totes les persones abans d’entrar a l’escola i caldrà que tothom es renti les mans amb gel hidroalcohòlic.

Durant els recorreguts per l’escola, tothom haurà d’anar amb el seu grup assignat tota l’estona. No es podrà fer ús dels lavabos. No es permetrà tocar cap material.

No estarà permesa la presència d’infants.

Serà obligatori l’ús de la mascareta en tot moment.

Caldrà mantenir sempre una distància mínima d’1,5 metres entre les persones assistents que no pertanyin a la mateixa família.

No es lliurarà cap documentació en paper.

Es desinfectaran les cadires de la reunió inicial al final de cada torn.