PRIMER CURS AMB SIEI

Aquest primer curs de SIEI ha estat un curs ple d’aprenentatges, hem posat moltes ganes i molta il·lusió!

Els nostres objectius han estat:

• Afavorir el desenvolupament integral de l’infant.
  • Acompanyar l’alumnat en el seu procés d’aprenentatge i fer-ne partícip la família.
  • Vetllar perquè l’alumnat rebi una atenció plena. (Coordinació amb tots els agents educatius implicats)
  • Ajudar i dotar d’eines en la gestió socioemocional.
  • Acompanyar a les famílies.

Funcionament/organització del SIEI

Aquest curs hi ha 8 nens/es de l’escola que han rebut suport SIEI. La mestra i l’educadora d’educació especial hem acompanyat a l’alumnat SIEI a dins de l’aula donant suport a l’equip docent i promoguen la inclusió i la participació. Hem anat a l’espai SIEI per fer una atenció més individualitzada si l’alumne ho ha necessitat.

Volem donar les gràcies a tota la comunitat educativa ja que ens hem sentit molt recolzades en la nostra tasca.

Per nosaltres l’atenció a la diversitat és fonamental per l’èxit educatiu de tots els nens i nenes.

Valorem molt positivament que l’alumnat SIEI pugui aprendre amb els seus companys/es i tingui les mateixes oportunitats, reben el suport necessari que els ajudi i acompanyi en el seu procés.

“Si camines sol arribaràs més ràpid, si caminem junts arribarem més lluny” Proverbi xinès.

Moltes gràcies i bones vacances!!!

Núria i Yamilé

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *