Projecte Menjallibres

El Menja Llibres és un projecte que cerca desenvolupar el gust per la lectura en infants en les etapes inicials d’aprenentatge.

Aquest projecte es duu a terme en escoles dels territoris on actualment es desplega el Pla de barris de l’Ajuntament de Barcelona.

Els objectius del programa són:

• Donar suport al desenvolupament de les competències lectores i molt especialment al gust per la lectura, a infants de 2n i 3r de primària.
  • Fomentar la implicació de les famílies com a agents educatius fonamentals.
  • Afavorir la igualtat d’oportunitats i l’equitat, des d’un treball conjunt comunitat-territori-família-escola.
  • Donar a conèixer les biblioteques com a espais de lectura i d’oci atractius.

Cartell Menja Llibres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *