Ambients d’aprenentatge

Des del curs passat l’escola ha fet un canvi profund, pensat i coherent amb la situació educativa actual, buscant estratègies i metodologies de treball de qualitat que resultessin significatives, motivadores i enriquidores.

A partir d’aquí, sorgeixen els Ambients d’Aprenentatge a Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la finalitat de proporcionar als nens i nenes una educació activa, oberta i flexible, la qual sigui
capaç de respectar els seus interessos i el seu procés evolutiu.

Es tracta d’una metodologia a través de la qual tot l’alumnat pot gaudir d’un procés d’aprenentatge basat amb vivències i experiències úniques. Els infants aprenen quan interaccionen amb els altres, coneixen posant en acció tot el seu cos, aprenen jugant, imitant i formulant hipòtesis.

Amb tot, l’escola ha creat diversos ambients:

• Toca-toca (experimentació/matemàtica/robotica)
  • Lecto-escriptor
  • Som artistes
  • Joc simbòlic
  • Cos i Moviment (exclusiu a ed. infantil)
  • Construccions (exclusiu a ed. infantil)