Des del curs passat l’escola ha fet un canvi profund, pensat i coherent amb la situació educativa actual, buscant estratègies i metodologies de treball de qualitat que resultessin significatives, motivadores i enriquidores.
A partir d’aquí, sorgeixen els Ambients d’Aprenentatge a Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la finalitat de proporcionar als nens i nenes una educació activa, oberta i flexible, la qual sigui
capaç de respectar els seus interessos i el seu procés evolutiu.
Es tracta d’una metodologia a través de la qual tot l’alumnat pot gaudir d’un procés d’aprenentatge basat amb vivències i experiències úniques. Els infants aprenen quan interaccionen amb els altres, coneixen posant en acció tot el seu cos, aprenen jugant, imitant i formulant hipòtesis.
Amb tot, l’escola ha creat diversos ambients:
- Toca-toca (experimentació/matemàtica/robotica)
- Lecto-escriptor
- Som artistes
- Joc simbòlic
- Cos i Moviment (exclusiu a ed. infantil)
- Construccions (exclusiu a ed. infantil)