Extraescolars Pla de Barris

El programa EXTRA, EXTRA! ofereix un conjunt d’activitats extraescolars artístiques, culturals, científiques i de noves tecnologies adreçades a infants i adolescents entre els 6 i els 14 anys.

Les activitats són gratuïtes per a les famílies durant els cursos 2022-2023 i 2023-2024.

EXTRA, EXTRA! es duu a terme a escoles i instituts dels barris de Pla de Barris. Les activitats que trobareu són les següents:

3r i 4t de 16:30 a 17:45

ARTS ESCÈNIQUES
(TEATRE, DANSA, CIRC. ..)
Introducció a la interpretació teatral, moviment i ball, equilibris, malabarismes i acrobàcies.

5è i 6è de 16:30 a 17:45

TECNOLOGIA I CIÈNCIA

Introducció a conceptes bàsics en l’àmbit de la recerca científica i programació robòtica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *