Cinquè, investigadors de la UAB

Aquest curs l’alumnat de cinquè hem participat en el projecte IAP, un projecte d‘Investigació d’Acció Participativa, amb l’acompanyament i cura dels investigadors socials de l’escola de l’IGOP, un centre vinculat a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Gràcies a aquest projecte les nenes i els nens hem pogut conèixer més el barri, els seus espais i persones, pensant-los i observant-los. Vam establir dues preguntes d’investigació:  Quins són els origens dels espais del barri? i  Per què els veïns i veïnes contaminen el barri? I, després de seguir les fases del mètode d’investigació, vam arribar a  unes conclusions molt interessants que no us podeu perdre.
Per aquest motiu us convidem a venir a l’escola a veure i llegir els nostres murals sobre la investigació  que ens ajudaran a prendre consciència de la importància de tenir cura del nostre barri i del nostre medi ambient.
I, en cas de no poder, aquí us deixem un tastet del que ha estat i de les nostres valoracions. No us ho perdeu!

VISCA ELS INVESTIGADORS I INVESTIGADORES SOCIALS, VISCA L’ESCOLA EL TURÓ I EL NOSTRE BARRI!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *