DIA INTERNACIONAL DE LES BIBLIOTEQUES A L’ESCOLA: UNA SETMANA DEDICADA A LA LECTURA

Celebrem el Dia Internacional de les Biblioteques a l’Escola: Una Setmana Dedicada a la Lectura

A la nostra escola, estem celebrant el Dia Internacional de les Biblioteques amb motivació i dedicació, convertint la nostra biblioteca escolar, coneguda afectuosament com “La Cuca”, en el centre d’activitats lúdiques i enriquidores per a tots els nostres alumnes.

Durant aquesta setmana especial, el nostre alumnat està immers en un món de llibres, històries i descobriments i en activitats, que no només promouen la lectura, sinó també la comunitat i en companyonia. En lloc de les classes habituals, ens trobem en un ambient acollidor i càlid a “La Cuca” i al passadís, on els llibres són els protagonistes i la imaginació no té límits.

“La Cuca” ha sortit del seu lloc habitual i ha ocupat el passadís de l’escola. Aquesta decisió no només ha portat la màgia de la lectura a tots els racons de l’escola, sinó que també ha creat un ambient vibrant i acollidor, propiciant la participació de tots els alumnes.

En aquest nou entorn, els nostres alumnes gaudeixen de la lectura de manera diferent i més lúdica, fent lectura compartida i altres moltes activitats que desperten la curiositat dels nostres estudiants i fomenten la passió per la lectura. A més, aquesta setmana és una oportunitat per a padrins i fillols de lectura per compartir moments únics, connectant a través dels llibres i creant llaços.

Més enllà de les activitats específiques, la celebració del Dia Internacional de les Biblioteques a l’escola ens recorda la importància de la lectura i el seu paper central en el desenvolupament personal i acadèmic dels nostres alumnes. La lectura no només ens transporta a altres mons i èpoques, sinó que també ens ajuda a comprendre millor el nostre propi món i a desenvolupar habilitats com la comprensió lectora, la crítica i l’empatia.

En conclusió, la celebració del Dia Internacional de les Biblioteques a la nostra escola, amb la transformació de “La Cuca” en un espai itinerant i l’organització d’activitats enriquidores, ens recorda la importància de la lectura com a motor de creixement personal i comunitari. És un recordatori de la màgia que resideix en les pàgines dels llibres i de la força transformadora de la lectura en les nostres vides. Així, continuarem celebrant i fomentant la lectura cada dia, no només aquesta setmana, sinó durant tot l’any, perquè sabem que a través de les paraules podem seguir explorant nous mons i construint un món millor per a tots.