Avaluació i millora

Guia d'elaboració de l'EDC | Suport EDC

L’EDC s’avaluarà de forma periòdica, revisant objectius i activitats planificades per tal de determinar el grau d’assoliment. Si és necessari, es modificaran els objectius, les actuacions o la temporalització segons l’avaluació obtinguda.
Els criteris i indicadors d’avaluació s’han establert en funció dels objectius propis de centre i s’han fixat a partir dels punts a millorar.

Aquests indicadors s’avaluaran al finalitzar cada curs escolar integrant-los a la Memòria de la PGA.

És a dir, al llarg de tot el procés d’implementació de l’EDC, s’aniran recollint dades vinculades amb les actuacions per valorar en quin grau es compleixen les expectatives d’assoliment.

Cada curs escolar es farà la valoració dels resultats, i s’aniran fent les adaptacions que es considerin adients per garantir que la nostra escola va construint i consolidant l’estratègia digital de manera eficaç.

Quan l’EDC arribi al final de la planificació, caldrà realitzar una nova diagnosi per actualitzar-la, proposar nous objectius i actuacions en funció de les noves necessitats de la comunitat educativa.