Si no has pogut venir pots demanar cita prèvia per a una visita personalitzada, per telèfon 977 92 91 48  o per correu electrònic e3011145@xtec.cat

US HI ESPEREM!

CONNECTING WITH NATURE

Incorporating elements of the natural world into education is fundamental for children’s holistic development.
For this reason, in the creative laboratory DIY we are creating mandalas in the playground with natural elements that we collect. Students gather leaves, branches, stones and other natural elements to incorporate… Llegeix més»

Fem créixer l’hort Ganxet

Aquest curs, hem començat les activitats col·lectives de manteniment dels nostres horts mitjançant el treball en equip entre els participants del taller “Cuidem el Món” i l’alumnat de segon i quart. D’aquesta manera, en algunes sessions, treballem conjuntament per cuidar els dos horts que hi… Llegeix més»

TALLERS EN FAMÍLIA

“És una evidència que per aconseguir l’èxit educatiu cal que l’escola i la família estiguin unides i això, s’aconsegueix potenciant la comunicació, la participació, la implicació i el compromís de la família”.
Ja fa 8 cursos que a l’educació infantil es va iniciar el treball dels… Llegeix més»