SESSIÓ 1 MÚSICA 2n

Hola àligues, gatets i gatetes! Sóc l’Ana de Música. Espero que estigueu jugant molt aquests dies. Jo me’n recordo molt de vosaltres. Us aniré posant aquí coses xules de música perquè ho pugueu fer a casa.

CANÇÓ FAMOSA

Aquí us deixo una cançó que ha fet Lucía Gil sobre com estem vivint el confinament a casa, és molt bonica.

Volveremos a brindar de Lucía Gil

RELAXACIÓ

Amb aquest vídeo podeu fer una mica de relaxació quan vulgueu, ja sabeu que la feu súper bé! Li podeu ensenyar a les vostres famílies.

Magia en el mar

REPTE DE MÚSICA

Avui farem un joc amb la veu. Aquest vídeo és d’una mestra que es diu Gisela Garino, on produeix sons amb la veu i els seus alumnes la imiten.

PRIMER PAS

Haureu d’imitar i repetir el que fa la mestra tal qual ho ella. Veureu que surten nens cantant que us ajudaran. Comença fàcil i cada vegada es va complicant una mica més, és molt divertit! Segur que ho aconseguiu! Ho podeu practicar tantes vegades com vulgueu.

Repetició Vocal de Gisela Garino

SEGON PAS

Ara pots ser tu el director o la directora i inventar-te el que vols que repeteixi la resta. Ho pots fer a la teva família, tu cantes i ells repeteixen!

TERCER PAS

Per últim, busca sons que puguis fer amb la teva veu. Tants sons diferents com trobis amb la llengua, amb les dents, amb la veu… Després, quan tornem a l’escola, ens els ensenyaràs i tots els repetirem!

Espero que us hagi agradat i que us hagueu divertit. Us envio una abraçada gegant, us estimo molt!

Per qualsevol dubte, ens podeu escriure a mitjansauro2n@gmail.com. Gràcies