Aula d’acollida. Vídeo #6

Hola noies i nois,

aquesta setmana porto una mica de ciència als vídeos per tal que, si voleu, experimenteu a casa. Us animo a que us fixeu bé com són els experiments i proveu de reproduir-los a casa vostra.

Si no podeu o voleu fer-ho, heu d’escollir dos o tres i explicar quines coses fan falta per fer-lo i com es fa.

Activitats (escull una o les dues):

1. Reproduir algun dels experiments que apareixen en el vídeo, gravant i explicant els pasos en català.
  2. Escollir un parell d’experiments i fer una llista de les coses necessàries per fer l’experiment, així com explicar-lo per escrit en català.

Criteris d’avaluació:

• Valoraré l’ús del català en qualsevol de les dues activitats proposades.