2n. MÚSICA SESSIÓ 5

Hola àligues, gatets i gatetes, sóc l’Ana de Música. Avui us porto una classe de la primavera, ja que estem a l’estació de la primavera i ja comença a fer bon temps. Espero que us agradi.

CANÇÓ FAMOSA

La cançó famosa d’avui es diu “Si tú la quieres” de David Bisbal i Aitana. Han fet el videclip amb vídeos que els han enviat els seus fans aquests dies de confinament.

– Si tú la quieres de David Bisbal i Aitana

RELAXACIÓ

La relaxació d’avui es diu “El árbol encantado”. Estireu-vos o seieu com estigueu més còmodes i tanque el ulls. Escolteu la relaxació i aneu respirant fons. Recordeu que podeu fer-la amb la família.

– El árbol encantado

REPTE DE MÚSICA

Avui treballarem una obra que es diu “La Primavera” d’Antonio Vivaldi. Aquesta música descriu l’arribada de la primavera i intenta imitar el cant dels ocells.

PRIMER PAS

Mira el vídeo que ha fet Disney amb la cançó de la primavera.

– La primavera de Antonio Vilvadi

SEGON PAS

Ara mireu aquest vídeo que explica un conte amb la cançó de la primavera perquè us fixeu com la música que va fer Vivaldi descriu el cant dels ocells, la pluja i tot el que surt al vídeo.

– Cuento: Llegó la primavera (Musicaeduca)

TERCER PAS

Mou el teu cos seguint la música. Expressa amb el teu cos el que et faci sentir la música. Pots imaginar-te que ets un ocell volant o unes flors que es mouen amb el vent.

– La primavera de Antonio Vivaldi

QUART PAS

Per últim, tanca els ulls i escolta aquesta música de La Primavera i pensa el que et fa sentir. Si et fa sentir alegria, tristesa, por, sorpresa, ràbia… Si t’imagines jugant, relaxant-te, saltant, plorant, rient, dormint… El que et pensis a l’escoltar aquesta cançó.

– La Primavera

Ara contesta les preguntes següents:

1. Què has sentit escoltant la música de la primavera?

2. T’ha agradat la classe de música d’avui?

3. Què és el més t’ha agradat?

4. Què és el que no t’ha agradat?

5. Hi ha alguna cosa que haja sigut molt difícil?

Escriu-les en un paper o m’ho pots dir gravant un audio o un vídeo, i envia-m’ho al correu mitjansauro2n@gmail.com. Espero que us hagueu divertit, una abraçada molt gran!! Us trobo a faltar.

1. AITZIBER FERNANDEZ

hola ana soi la aitziber al que mes me a gustat es el primer video i tanbe me a agradat la clase de abui
    el que no me agradat a sigut el ultim i ningun a sigut dificil adeu ana