Coreografia Educació Física

Hola a tots i totes!!

A partir d’aquesta setmana des d’Educació Física us demanem que assegeu i prepareu una coreografia ben xula, que pot ser inventada per vosaltres o copiada d’algun vídeo que us agradi (just dance, tiktok…). Quan ja la tingueu ben apresa, us haureu de gravar i enviar-nos un vídeo de 30 segons com a mínim i un minut màxim al correu de la vostra classe:

4t A ELS GRIPAUS:

escolaauroelsgripaus@gmail.com

4t B ELS CENTPEUS

escolaaurocentpeus@gmail.com

5è A ELS LLOROS:

escolaauroelslloros@gmail.com

5è B LES MANTIS:

escolaauromantis@gmail.com

6è A ELS HIPOPÒTAMS:

escolaauroelshipopotams@gmail.com

6è B ELS ESCORPINS:

escolaauroelsescorpins@gmail.com

És molt important que a “l’assumpte” del correu hi poseu el vostre nom i “Coreografia EF”.

Aquesta feina s’ha d’entregar com a màxim a finals de maig (31 de maig de 2020).

Amb aquest vídeo el criteri d’avaluació estarà relacionat en l’expressió corporal:

“Construir composicions utilitzant els recursos expressius del cos partint d’estímuls musicals, visuals o verbals.”

Ànims, segur que ho fareu molt bé i haureu fet exercici durant els dies que ho prepareu.

Aquests vídeos només es faran servir per ús educatiu i no es compartirant al bloc ni a les xarxes.

Vinga, espero les vostres gravacions!.