Grup Lorena: Dictat

Hola lloros i mantis!!

Aquesta setmana us proposo treballar l’ortografia a través d’un dictat.

Per poder fer-lo cal seguir uns passos:

• Llegir el dictat.
  • Subrallar o escriure les paraules que creieu més difícils.
  • Fixar-se com s’escriuen les paraules.
  • Escoltar l’audio del dictat les vegades que necessitem (sense mirar el dictat escrit) i mentre escrivim el que escoltem.
  • Fem un dibuix sobre el que tracta el dictat.

*** És important que feu el dictat sense mirar el text escrit.***

Els criteris d’avaluació que es tindran en compte per avaluar l’activitat són els següents:

•  Escriure en majúscula al començament de la frase.
  •  Escriure punt al final de la frase.
  •  Escriure correctament les paraules que apareixen al text.

Dictat:

Vaig comprar-me El llibre dels somnis fa un parell de setmanes. Una amiga meva en té un i sempre que somia coses estranyes en busca el significat. La veritat és que en els últims mesos he tingut somnis en què hi apareixen mags i altres personatges poc comuns. Per tant, vaig pensar que seria una bona idea tenir un llibre d’aquesta mena. Però des que el tinc el que somio és d’allò més normal. Sincerament, no ho entenc. M’adormo esperant tenir un bon somni, i em desperto l’endemà havent somiat només amb algun amic que m’explica que aviat se n’anirà de vacances. El meu imaginari em decep. Jo voldria somiar amb objectes inesperats i països exòtics i el més curiós que he somiat darrerament és que un ànec es passeja pel meu carrer. He buscat aquest animal a “El llibre dels somnis” i la interpretació que me n’ha donat és que qui somia amb ànecs és algú que prefereix una vida sense gaires canvis.

Àudio: https://drive.google.com/file/d/1xAWl8_y5FT1gUPa8Bo67fl8tvchQt1xO/view?usp=sharing

Recordeu enviar les imatges del dictat fet al correu de la vostra classe!

Ànims nois i noies! Sortirà genial!! ?