Els sentits: el gust

Bon dia Lloros i Mantis!

Avui ja és divendres i aquesta setmana hem entrat al mes de juny eh! Mireu, us hem preparat una nova activitat de Medi. Us proposem treballar un altre dels sentits que tenim. Avui es tracta del gust! Coneixeu els diferents sabors? Sabeu a quina part de la llengua els percebem? Amb aquesta activitat ho descobrireu!

Vinga, endavant!

Fes click aquí: ELS SENTITS_ el gust

Fent aquesta activitat tindrem en compte i avaluarem uns determinats continguts. Els criteris d’avaluació seran els següents:

• Conèixer el sentit del gust
    • Reconèixer i identificar els diferents sabors

Recordeu que ens heu d’enviar al correu de la classe una foto amb les preguntes contestades.

escolaauroelslloros@gmail.com
escolaauromantis@gmail.com

Una abraçada  i bon cap de setmana!