Els animals no es queden a casa

Bon dia Lloros i Mantis! Com esteu?

Avui us hem preparat una notícia que haureu de llegir atentament, ja que després haureu de contestar unes preguntes. I a més a més, també us proposem un petit repte que segur que feu molt bé.

Per veure l’activitat, feu click aquí: Els animals no es queden a casa

Fent la comprensió lectora i aquest petit repte tindrem en compte els següents criteris d’avaluació:

1.​ ​Comprenc el text i sé obtenir la informació necessària per contestar les preguntes adequadament?

2. He raonat les respostes? He seguit l’estructura del text argumentatiu quan em demanen la meva opinió?

3. He sigut creatiu/va acompanyant la meva proposta?

Recordeu que ens heu d’enviar al correu de la classe una foto amb les preguntes contestades.

escolaauroelslloros@gmail.com
escolaauromantis@gmail.com