Una cançó que us farà reflexionar!

Bon dia nois i noies!

Imagino que aquestes setmanes heu vist a les notícies molta gent que ha sortit als balcons o han fet vídeos cantant des de casa. La música dóna tranquil·litat a molta gent i els hi ajuda a estar més animats.

La cantant espanyola Lucia Gil ha escrit una cançó d’esperança perquè ens animem. Som moments difícils però tornarem a l’escola amb més ganes i amb més il·lusió. Aquí us deixo el vídeo de la cançó perquè la gaudiu com he fet jo.

Un cop heu escoltat la cançó, m’agradaria que m’enviessiu un dibuix de l’arc de Sant Martí amb una frase o una paraula que tingueu ganes de fer en sortir del confinament o amb un missatge per als companys i companyes. Si envieu uns quants dibuixos podrem fer un vídeo molt xulo.

Aquí teniu el meu 🙂

Recordeu enviar el dibuix al correu de la vostra classe:

6è A ELS HIPOPÒTAMS:

escolaauroelshipopotams@gmail.com

6è B ELS ESCORPINS:

escolaauroelsescorpins@gmail.com

5è A ELS LLOROS:

escolaauroelslloros@gmail.com

5è B LES MANTIS:

escolaauromantis@gmail.com

4t B ELS CENTPEUS

escolaaurocentpeus@gmail.com

4t A ELS GRIPAUS:

escolaauroelsgripaus@gmail.com

Qualsevol dubte em podeu preguntar per correu o pels comentaris del bloc, tornarem a veure’ns aviat!