Sortida de Medi 5è

«LA NOSTRA CIUTAT»

Aprofitant el projecte de l’àrea de medi social, hem sortit a conèixer alguns dels monuments més importants que tenim a la nostra ciutat, Terrassa.

Hem sortit caminant de l’escola fins al centre del nucli antic, la Plaça Vella. On hem pogut gaudir de la façana nord, així com la Catedral de Terrassa, a més de descobrir les plaques en honor als minyons de Terrassa.

Després hem descobert més obres històriques com són, la Torre del Palau, l’Ajuntament i el Mercat de la Independència. Per acabar la nostra ruta cultural, ens hem dirigit a la Masia Freixa, on hem gaudit d’un esmorzar amb unes vistes privilegiades.

I com no podia ser d’altra forma, abans de tornar a l’escola hem pogut jugar al Parc Sant Jordi una bona estona.

Aquí tenim l’enllaç on podeu veure unes quantes imatges de la sortida.

Una abraçada