Activitats recomanades per l’alumnat de la comunitat de grans

A causa de la situació que estem vivint i per la qual ens hem vist obligats a tancar l’escola, us proposem fer un petit diari. La idea principal és poder explicar com ens han anat els dies, que us han semblat les mesures adoptades pels polítics/ques (i per què), si la informació que ens arriba és clara i suficient per a saber afrontar aquesta situació, les vostres preocupacions, propòsits, reflexions, etc.

Us recomanem que estigueu atents al blog de l’escola, al llarg de la setmana anirem afegint activitats per poder treballar des de casa.

Aprofitem per recordar-vos la importància d’estar a casa per poder tornar a l’escola al més aviat possible.

Il·lustració de Joan Turu