SESSIÓ 2 MÚSICA 3r

Hola ratpenats i llangardaixos, sóc l’Ana de música! Aquesta setmana us he portat més activitats per divertir-nos fent música a casa.

CANÇÓ FAMOSA

Aquí us deixo una cançó que es diu “Resistiré” del grup “El Duo Dinámico”. Aquests dies de confinament, s’ha convertit en un himne perquè tots resistirem i aconseguirem guanyar al virus!

– Resistiré de El Duo Dinámico

RELAXACIÓ

Aquí us deixo una altra música per a fer la relaxació que tan bé sabeu fer! Recordeu que podeu ensenyar-li a les vostres famílies i fer-la tots junts.

– La nube de Norai Benestar

REPTE DE MÚSICA

Avui treballarem amb el nostre cos, fent moviments i ballant, perquè tenim molta energia dins del cos i com no podem sortir al carrer, doncs ballarem a casa.

PRIMER PAS

Us presento la cançó “Da una vuelta en tu lugar” del grup “Baila baila”. Heu de mirar el vídeo i escoltar bé tot el que diu.

– Da una vuelta en tu lugar de Baila baila

SEGON PAS

Ara que ja l’heu escoltat, heu d’intentar fer el ball que fan ells. Podeu mirar el vídeo i practicar tantes vegades com vulgueu.

TERCER PAS

Per últim, us presento la cançó “El baile del cuerpo” de Diverplay, és més ràpida que l’anterior. Primer mireu el vídeo i escolteu bé el que diu.

– El baile del cuerpo de Diverplay

QUART PAS

Ara que ja heu vist la cançó, podeu practicar el ball tantes vegades com vulgueu!

Espero que us hagi agradat i que us hagueu divertit. Us envio una abraçada molt gran!

Per qualsevol dubte, ens podeu escriure a mitjansauro3r@gmail.com. Gràcies