Bon dia RATPENATS I LLANGARDAIXOS/ES

Avui toca resoldre aquests problemes de mates. A més començem a recordar les figures geomètriques.

1.- A la comunitat de mitjans de l’escola Auró hi ha 3 nivells, 1r que té 22 nens/es, 2n que té 48 nens/es i 3r que té 47 nens/es. Quants nens/es hi ha en total a la comunitat de Mitjans?

DADES OPERACIONS RESPOSTA

2.- En Carles tenia estalviats 162 euros, però s’ha anat de compres i s’ha gastat 48 euros. Quants euros li queden?

DADES OPERACIONS RESPOSTA

3.- La iaia ha comprat a la Maria 6 paquets de cromos, cada paquet té 4 cromos, quants cromos ha comprat la iaia a la Maria?

DADES OPERACIONS RESPOSTA

4.- Recordes les figures geomètriques que vam treballar a classe? Avui toca recordar el Cub.

• Què és?
  • Com és?

Les seves cares són________________

Té_________  cares. Té ________ arestes. Té _______ Vèrtex.

• On el podem trobar a la vida real?
  • Dibuixa’l

1. Mohamed moslih

Muy bien la proposición me han gustado las problemas mi hijo les ha responde correctamente no sé cómo tengo vos dar las respuestas que ha hecho si por escrito encima de papel o con foto en wattssp

1. mitjans

Hola,
      Des del móbil o l’ordinador, podeu entrar als links que us hem posat, feu els exercicis en un full o en un word. Quan els tingueu fets, o si teniu algun dubte, ens el podeu fer arribar a l’email: mitjansauro3r@gmail.com
      El Víctor o la Laia us contestaran aviat.
      Moltes gràcies

2. Jeremy luis Gallo Briones

Hola soy jeremy un saludos a todos y espero q esten bien y agradesco x el esfuerzo q estan realizando x todo nosotros,espero q esta situacion sea lo mas pronto para vilver a encontrarnos en nuestro sitios como en mi cole q extraño mis amigo compartir dia a dia y jugar.?

3. Autor de l'article

Hola Jeremy, estem tots i totes els mestres de l’escola bé, gràcies per preocupar-te’n de nosaltres. Nosaltres estem molt contents de tenir notícies vostres i de saber que també esteu bé i tenim moltes ganes de tornar a la normalitat i poder treballar amb vosaltres, és el que ens agrada fer. Hem d’animar-nos i cada dia que passa falta un menys per tornar.

Ja saps que mentrestant podem anar fent algunes activitats per mantenir-nos ocupats i així recordar tot el que hem après aquest curs, i si després pots enviar-me-les perquè les corregeixi estaré encantat de fer-ho. Per enviar-les la millor via és per aquí mitjansauro3r@gmail.com, fent una foto de les feines és suficient.

Una abraçada molt gran de tots i totes els/les mestres.
    Víctor.