3r. MÚSICA SESSIÓ 4

Hola Ratpenats i Llangardaixos! Sóc l’Ana de Música. Avui us porto una classe especial de Sant Jordi.

CANÇÓ FAMOSA

Avui us porto una cançó que es diu Un Sant Jordi Diferent i han fet per aquest Sant Jordi que estarem confinats a casa i no el podrem celebrar. Està composada per Salva Racero i Xasqui Ten, i la interpreten molts artistes diferents.

– Un Sant Jordi Diferent

RELAXACIÓ

Avui ens relaxarem escoltant un conte de Sant Jordi.

REPTE DE MÚSICA

Treballarem la cançó famosa d’abans que es diu Un Sant Jordi Diferent.

PRIMER PAS

Escolta la cançó amb els ulls tancats i després digues les tres frases o paraules que t’hagin agradat més.

SEGON PAS

Posa la cançó i intenta fer la pulsació amb palmades com ho fem a classe fent palmes mentre sona una cançó i intentem anar tots iguals. Recorda que és el cor de la música que no para mai i sempre va a la mateixa velocitat.

TERCER PAS

Ara que ja coneixes més la cançó, pots moure el teu cos al seu ritme i jugar a les estàtues. Recorda que pots moure’t per dalt (braços, mans i cap), pel mig (pit i cintura) i per baix (cames i peus). Segur que gaudeixes ballant aquesta cançó!

Espero que us hagi agradat i us hagueu divertit! Pots fer-te un vídeo ballant, gravar-te un audio fent palmades o escriure’m quines frases o paraules t’han agradat més. Per qualsevol dubte podeu contactar a mitjansauro3r@gmail.com.Gràcies!

1. Stefano castano

Hola soc stefano las frases que mas me gustaron fueron
    Una lanca d esperanca

Es el momento d actuar diferent