Tardor a Vallparadís

D’ençà que ha arribat la tardor cada dia des del pati anem observant com van canviant els colors en el Parc del costat de l’escola, és un luxe gaudir d’aquestes vistes i d’aquesta font d’aprenentatge. Els més petits de l’escola hem anat a observar en primera persona els arbres i els canvis que estan tenint durant aquesta estació. Hem recollit fulles, hem observat amb lupes, hem investigat les preguntes que ens fem, hem parlat dels colors i les formes, hem vist els arbres i com els queien les fulles i els més grans de la comunitat han decidit dibuixar el que veien. A més a més, a l’aula estem fent activitats aprofitant les fulles i observacions que hem fet en la sortida. Entreu al bloc de la Comunitat de Petits a veure tot el que estem fent!