Tallers de carnestoltes

Benvolgudes famílies,

aquest any ens ha tocat fer un carnestoltes diferent. El fet de no poder sortir a fer la rua ni poder estar tots els grups junts al pati ha provocat que la celebració hagi estat una mica més deslluïda que altres anys. Això, però, no treu que durant aquesta setmana tots els alumnes de l’escola hagin gaudit d’uns tallers relacionats amb aquesta celebració.

Hem elaborat magnífics barrets divertits amb molta imaginació i millor resultat, hem decorat mascaretes o fabricat els nostres instruments musicals, tot per gaudir del grup d’animació que ens ha deixat bocabadats amb el seu espectacle, on fins i tot treien flamerades per la boca.

Totes els grups de totes les comunitats han gaudit d’aquests tallers d’una o altra forma, així que us animem a que feu una volta per la web per tal de veure si hi ha més entrades relacionades amb la festa.

Rebeu una cordial salutació i us recordem que ens tornem a veure el dimarts, 16 de febrer.

PD: aquí podeu veure com de bé s’ho ha passat l’alumnat de quart.