OBERTURA DELS CENTRES EDUCATIUS

Seguint les instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius, aprovades pel PROCICAT 20 de maig de 2020 publiquem el PLA d’OBERTURA de la nostra escola.
En fase 2, a Terrassa, prevista pel proper 8 de juny obrirem les escoles, tal i com vam informar a través de tokapp la setmana passada a les famílies d’Ed Infantil, i de sisè amb compliment rigorós d’aquest pla.
S’acollirà els infants de la Comunitat de PETITS del 8 al 19 de juny de 9 a 12’45h.
I, als infants de sisè Dijous 11 i 18 de juny de 10 a 12h.
Recordeu que és necessari haver informat prèviament a la Direcció de l’escola, haver enviat la declaració responsable (la trobareu a documents família)  i tenir al dia les vacunes, segons el calendari de salut (publicat també a documents família).
Afegirem annexat a aquest PLA el número d’infants que participin a les trobades d’un dia per infants de 1r a 5è, en el moment que tinguem la resposta per escrit dels infants que vindran.
Els pares i mares no poden accedir a l’interior del recinte escolar.  L’atenció continua de manera telemàtica o telefonica.  En el moment que es pugui atendre es farà amb cita previa, que s’haurà d’agafar des del web de l’escola.

PLA REOBERTURA

DECLARACIÓ RESPONSABLE PER TORNAR A L’ESCOLA EL MES DE JUNY (ED. INFANTIL)

DECLARACIÓ RESPONSABLE PER TORNAR A L’ESCOLA EL MES DE JUNY (ED. PRIMÀRIA)

CALENDARI DE VACUNES