NATACIÓ

Aquest curs 2023 tenim previst organitzar, des del Pla Educatiu d’Entorn (PEE), una activitat d’iniciació a la natació adreçada a l’alumnat de 5è i 6è que no sàpiga flotar a l’aigua.

L’activitat d’iniciació a la natació té per objectiu principal ajudar l’alumnat en l’adquisició de les competències bàsiques en natació per aconseguir la flotabilitat a l’aigua, a partir d’un treball coordinat amb els agents educatius de l’entorn.

• Dies: dimarts i divendres.
  • Horari: de 12:20h a 14:05h (disposen de 15 minuts de vestuari abans i després de l’activitat).
  • Horari de l’activitat a l’aigua: de 12:50h a 13:35h
  • Material: L’alumnat necessitarà vestit de bany còmode per nedar, xancletes de piscina, casquet de bany, tovallola i la roba interior.
  • Inclòs el desplaçament en autocar

Autorització Natació