Entrega d’ulleres

El curs passat la Regidora d’Educació, Teresa Ciurana, ens va proposar iniciar un projecte en col·laboració amb la Fundació Ramon Martí Bonet contra la ceguera.

Voluntàries d’aquesta fundació van venir diferents dies a l’escola, i van fer revisions oculars a tots els infants de primària.

La pandèmia va aturar aquest projecte que havíem iniciat, però a l’octubre vam tornar a iniciar les actuacions previstes i dimecres es va fer entrega d’ulleres a 12 infants de l’escola que en necessitaven.

Treballar en xarxa dóna satisfacció a diferents entitats i ciutadans de Terrassa.