Correu electrònic famílies

En aquests dies de confinament és molt important una comunicació fluïda entre familia i escola. Per aquest motiu, us passem un vídeo-tutorial (n’hi ha molts per internet) de com crear un correu electrònic. Un cop el tingueu, podeu enviar-nos la vostra adreça al correu electrònic de l’escola a8030285@xtec.cat, indicant el nom de l’alumne/a i el curs. A partir de la setmana vinent proposarem activitats que es podran enviar als i les mestres.

Bon cap de setmana.

1. Patricia Ávila

Hola! Quieren el correo del alumno o del padre? Y se supone que hicieron descargar la aplicación tokappSchool para tener una comunicación más cercana padres – escuela. Por que no notifican por allí también, es mucho más fácil.

1. admin Autor de l'article

Buenos días,
      Soy Santi. El correo que prefieran. Es para poder enviar o que los alumnos envien a los maestros alguna actividad que se les pida.
      Sobre la app TOKapp todavía faltavan autorizaciones de muchas familias pero empezaremos a utilizarla.Gracias.

2. admin Autor de l'article

Buenos días,
      soy Santi. El correo que prefieran. Es para poder enviar o que los alumnos envíen a los maestros alguna actividad que se les pida. Sobre el Tokapp faltavan autorizaciones de famílias pero empezaremos a utilizarla. muchas gracias.