Consell Escolar

Diligència candidats/es

Diligència membres a renovar

En data 10 de novembre, a les 9’40h han quedat constituïdes totes les meses per les eleccions del Consell Escolar. I s’ha fet la publicació a les vidrieres interiors de l’escola (entrada pel c/ Germà Joaquim) de les actes de constitució.

Compartim el document que caldrà entregar al Serafí, administratiu, degudament complimentat i signat per presentar candidatura o exercir de supervisor/a el dia de les eleccions.

Candidatures

Model de document de presentació de candidatures

Persones supervisores

Sol·licitud de persones que actuaran com a supervisores en les votacions del sector de pares i mares d’alumnes i en el sector d’alumnes.

Model dels supervisors de pares i mares