CONCERTS DE NADAL

Benvolgudes famílies,
L’augment de casos COVID en el marc de la pandèmia actual no ens permet realitzar el concert de Nadal com ens agradaria, obrint  les portes de l’escola a les famílies i de manera pública. Aquest any, els i les alumnes realitzaran aquesta activitat i la gaudiran però de manera interna. Ens sap greu que no pugueu assistir a una activitat tan tradicional i desitgem que el curs vinent es pugui realitzar amb normalitat.

Aprofitem per desitjar-vos BONES FESTES i un FELIÇ ANY NOU.

I us recordem  que dimecres 22/12/2021, darrer dia del trimestre, es realitzarà jornada intensiva, de 9:00h. a 13:00h. i la tornada a l’escola serà dilluns 10 de gener en l’horari habitual.
Salutacions,
Equip Directiu