6èA, els hipopòtams

Hola hipopòtams,

Com esteu? Com vau poder veure us vam recomanar fer un breu diari, de 90 paraules aproximadament, relacionat amb la situació tan greu que estem vivint per la qual ens vam veure obligats a tancar l’escola. No cal que em parleu només del covid-19, podeu escriure tot allò que us preocupa, les conclusions que fem de tot això, de com ho estem vivint des de casa, etc.

He creat un correu electrònic per rebre els vostres diàris i així poder estar en contacte amb vosaltres. L’adreça electrònica és:

escolaauroelshipopotams@gmail.com

Ara, tal i com vam comentar l’altre dia, és moment d’estar a casa, jugar i descansar però també és un bon moment per llegir, dibuixar o repassar totes aquelles cosetes que ens costa més. És moment de fer pinya i de demostrar l’orgullós que em feu sentir d’aquest grup. Aprofiteu els grups que teniu de whatsapp per fer arribar a tota la classe el que anem penjant al blog però, sobretot, l’abraçada que us faig arribar a tots/es. Potser, hi ha algú que no pot accedir-hi.

Estigueu atents al blog, anirem afegint cosetes.