Alfabet fonètic (Aula d’acollida)

Bon dia, noies i nois! Mentre espero els vostres emails, avui us penjo un video i us proposo una nova activitat. Podeu fer-me arribar els vostres treballs via email, i així podeu fer l’activitat proposada a l’anterior publicació al mateix temps que aquesta.

Aquest vídeo us ha de sonar a alguns dels que veniu a l’aula d’acollida. M’agradaria que el tornéssiu a mirar i, tot seguit, feu l’activitat que us proposo. Mica en mica l’anirem complicant, així que espero que us esforceu en fer-ho el millor possible.

Activitat: escriu una nom de persona que comenci per les lletres del abecedari. No importa si és nom de noia o nom de noi. Si no trobeu d’alguna lletra, mireu de preguntar per casa o investigar per la xarxa. Quan ho tinguis, fes-m’ho arribar via email (així practiquem com enviar emails).

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut