ANEM AMB BICICLETA A BELLVÍS

El divendres, dia 22 de març, tot cicle superior vam anar en bicicleta a Bellvís.

A les 9:00 vam anar a l’escola i un cop allí vam entrar a la classe. Els mestres ens van donar unes indicacions a seguir. A l’acabar d’explicar-nos les indicacions, ens van assignar una armilla a cada alumne. Quan vam estar llestos vam sortir cap al pati de la pista, on havíem deixar les bicicletes, i ens vam dirigir cap a Bellvís. A mig matí vam para a esmorzar a un parc. Quan vam acabar d’esmorzar vam anar cap a l’ermita de Mare de Deu de les Sogues. Un vegada estavem allí els practicans ens van preparar uns jocs per divertir-nos i passar una bona estona.

A causa dels cucs i les ortigues que hi havia, vam haver de marxar  al parc on havíem esmorzat i allí vam dinar. A l’acabar ens van donar un ou de Pasqua, i per dins de l’ou hi havia uns Lacasitos.

Sobre les tres vam tornar cap a l’escola i vam arribar a les 4:30.

A l’arribar estàvem molt cansats ja que en total vam fer 36 km.

Va ser un dia molt divertit, ja que va ser la nostra última bicicletada a l’escola.

Convento de Les Sogues - Monasterios

Bruna, Júlia i Dennis