FEM CONTACONTES!!!

El divendres dia 21 d’abril, els i les alumnes de cinquè contarem un conte als cursos de: I3, I4, I5, 1r i 2n.

Per fer-ho, ens hem distrubuït en grup de 2 o de 3. Cada grup ha triat un conte adequat per l’edat corresponent, ja que cada grup té un curs i explica un conte diferent.

Hi ha grups que han decidit fer diverses activitats després de narrar el conte o entremig per facilitar l’explicació. També hi ha grups que fan dibuixos o titelles per ajudar a que els infants s’ho passin millor, perquè sigui més visual i perquè posin més atenció.

Aquests contes els hem preparat un munt, amb molta estima, il·lusió i temps.

L’activitat la realitzarem al camp del futbol a un quart de quatre.

Farem aquesta activitat gràcies a què a l’escola celebrem Sant Jordi el dia 21 d’abril, i aquest dia és tradició llegir llibres.

Estem molt contents per poder viure l’experiència de contar els contes als nens i nenes d’infantil i de cicle inicial. Esperem que els hi agradi molt!!!

Ariadna i MaxImágenes de Cuenta Cuentos - Descarga gratuita en Freepik