Racons 4t: robòtica + pensament computacional

Hola famílies,

Us presentem dos racons que fem amb l’alumnat de 4t a l’aula TAC: el racó de robòtica i el racó de pensament computacional.

Al racó de robòtica ens hem iniciat en el món de la robòtica a través del LEGO WEDO 2.0 EDUCATION, on l’alumnat construeix i programa robots mitjançant l’ús de motors, sensors i peces de LEGO.

Al racó de pensament computacional ens hem iniciat en el món de la programació a través de l’aplicació LIGHTBOT: CODE HOUR, on l’alumnat desenvolupa l’enginy, el raonament, la lògica, la memòria i l’organització espacial.

A més a més, l’organització que utilitzem per fer el racons és a través del treball cooperatiu, on l’alumnat s’ha d’ajudar i cooperar entre ells i elles per resoldre les situacions plantejades.

Feu click aquí per veure les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *